Carrousel
- Rental type:
- Berth:
- Hire type:
- Pet Policy:
- Huisdieren niet toegestaan
De belangrijke zaken
- Minimumleeftijd huurder is 25 jaar
- Geldig volledig rijbewijs vereist om te rijden
- 4 slaapplaatsen in de camper
- Van heeft automatische transmissie
- Van heeft 5 veiligheidsgordels
- Van is 5,3 m lang, 2,05 m hoog en 2,3 m breed
- 7 dag minimumhuur
- Haal je van op in Amsterdam
- Huisdieren zijn niet toegestaan
Over de buscamper
- Merk
- Volkswagen
- Model
- Transporter
- Lengte
- 5.300,00 mm
- Hoogte
- 2.050,00 mm
- Slaapplaatsen
- 4 intern
- Veiligheidsgordels
- 5
- Brandstoftype
- Diesel
- Toegestaan gewicht
- 2600.0 kg
Voorzieningen
- Airconditioning
- Audio-installatie
- Bluetooth
- Centrale vergrendeling
- Cruise control
- Elektrische ramen
- Extra accu
- Fornuis
- Gasfornuis
- Iphone
- Jerrycans voor water
- Kabelhaspel
- Kasten
- Koelkast
- Koelkast
- Krachtstroomaansluiting
- Lederen bekleding
- Line-in
- Luifel
- Navigatie
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Usb
- Verwarming
- Winterbanden
- Zonnepanelen
- Zonnescherm
- Achteruitrijcamera
- Adapter
- Blu-ray
- Cd
- Dakraam
- Douche
- Dubbel glas
- Dubbele bodem
- Dvd
- Gasfles
- Hefdak / klapdak
- Koelbox
- Koelkast met ijsvak
- Koffiezetapparaat
- Luchtvering
- Mobiel campingtoilet
- Mobiel gasfornuis
- Mp3
- Originele california-uitrusting
- Oven
- Oven
- Rolgordijnen
- Sat-systeem
- Sneeuwkettingen
- Toilet
- Tv
- Verwarmde vers- en afwatertanks
- Voortent
- Vriezer
- Wielkeggen
Beddengoed
- Bedden niet inbegrepen
Veiligheidsinformatie
- Brandblusser
- Branddeken
- Rookmelder
- Koolmonoxide detector
- Gps tracker
Locatie
De Buscamper van Renske bevindt zich in Amsterdam.
Exacte informatie over de locatie wordt verstrekt nadat de boeking is bevestigd.
Beschikbaarheid
december 2025
januari 2026
| M | D | W | D | V | Z | Z |
|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| M | D | W | D | V | Z | Z |
|---|---|---|---|---|---|---|
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
Aanvullende informatie
Interieur - Kastfronten, ladefront en keukenblad in massief bamboe - Lederen bekleding - Draaibare keuken (zowel binnen als buiten te gebruiken). - Hefdak met 2 persoons bed - LED spots en zwanenhals lampjes. - 2 draaibare voorstoelen en een 3 zits- acherbank (ombouwbaar tot 2 persoons bed). - Totaal 5 volwaardige zitplaatsen met 3 puntgordels. - Standkachel Afmetingen, motorisatie en onderstel - Bouwjaar 2022. - Camper op basis van de Volkswagen Transporter door Tonke afgebouwd. - Diesel, 150pk, 7-DSG automaat, 4 motion (4 wielaandrijving) - Verlengde bus, lengte 530cm, hoogte 205cm, breedte 230cm - Rijklaar gewicht 2600kg. Multimedia en veiligheid - Stoelverwarming voorstoelen - Cruisecontrole - Lane assist - Side assist - Park assist - Elektrisch inklapbare buitenspiegels - Versnellingsbakslot - Airconditioning - VW bulli pakket (inclusief VW Executive Pro pakket). Kampeer accessoires - 20 meter verlengsnoer inclusief verloopkabel (aanwezig in de la onder de achterbank). - Zonnepaneel - Buitendouche - Cassetteluifel - Fietsendrager voor 4 fietsen (max. 60kg). - 2 campingtafels (1 in linker schuifdeur). - 4 campingstoelen ,waarvan 2 verwerkt in de achterklep. - 2 vlinderstoelen. - Raamverduistering voorin (opgeborgen in de rechter voordeur). - Opbergvakken-tas tegen rugleuning voorstoelen. - 2x 19 liter watertank - 1.8kg campingaz gastank - 16 liter grijs watertank - 40 liter koelkast - Volledig ingerichte keuken (borden, bestek, pannen, kommen, bekers, percolator) HANDLEIDING Stroom Alles in het campergedeelte werkt op een 2e accu op 12 volt. Deze accu bevindt zich onder de bestuurderstoel en wordt geladen: - Tijdens het rijden - Door het aansluiten van de 230V aansluiting onder de motorkap op de camping. - Door het zonnepaneel (afhankelijk van het zonlicht). De camperaccu mag nooit meer dan 50% ontladen worden. Wanneer er op de camping aan een stroompaal staat zal dat nooit gebeuren. Wanneer er vrij wordt gekampeerd (of de camping geen stroomvoorziening heeft) bereik je dit moment ongeveer: - Bij het gebruik van alleen de Ledverlichting en het laden van bijvoorbeeld een mobiele telefoon naar ca. 5 dagen. - Als ook de koelkast aan staat na ongeveer 2 dagen. - Bij gebruik van de koelkast en standverwarming na ca. 1 dag. NB; bij zonnige dagen zal bovenstaande langer zijn door het opladen van de accu door het zonnepaneel. Een algemene goede vuistregel is: maximaal 1x overnachting zonder stroom van de camping. Daarna of stroom regelen of te gaan rijden. Achter de koelkast bevindt zich een klein LED lampje, die de accu-status van het kampeergedeelte aangeeft. - Groen = accu is vol - Geel/oranje = accu is ok - Rood = accu is te leeg aan het raken Wanneer de LED rood kleurt en er geen mogelijkheid is om op korte termijn te rijden of 230V aan te sluiten, overweeg dan de koelkast tijdelijk uit te zetten om zo de accu niet te veel te belasten. De 230V aansluiting bevind zich onder de motorkap. Nadat de stekker hier is aangesloten kan het snoer langs een sparing van de motorkap worden geleid. (zo kan de motorkap weer dicht en zit het snoer niet klem). Bij het aansluiten van de 230V op de camping onder de motorkap is er ook gelijk een 230V stopcontact actief naast de achterbank (boven de koelkast). Dit stopcontact werkt dus alleen indien de camper is aangesloten op de 230V voorziening van de camping. Controleer altijd of de stroom werkt door het stopcontact te testen, zodat het zeker is dat de accu wordt geladen. Indien de 230V aansluiting niet werk: - Dan kan de aardlekschakelaar uit staan. Deze bevindt zich achter de watertanks bij de achterklep. - Veel voorkomend is ook dat de camping simpelweg geen stroom geeft (of de paal uitgeschakeld is). Gas De gastank (van Campingaz, 1.8kg) bevindt zich onder de koelkast. In de opbergkastjes achterin is een nieuwe volle gastank aanwezig, mocht deze opgaan. Lege tank graag bewaren, die kan weer gevuld worden. Bovenop de tank zit een kleine draaiknop waarmee de gaskraan open en dicht gedraaid kan worden. Voor het koken dient deze open gedraaid te worden, tijdens het rijden moet deze weer dichtgedraaid worden. Het vervangen van de tank gaat als volgt; - Om het kastje waar de tank zich bevindt goed te kunnen openen, zal de achterbank wat naar achter geschoven moeten worden. Dat kan door twee klemmen die onderin de bank aanwezig zijn los te maken. (zorg ervoor dat er geen kampeerspullen zich achter de bank, in de achterklep, bevinden. - De kleppen hebben een stalen plaat en daaronder een zwarte knop. Je maakt deze los door de stalen plaat (eventueel met je voet) wat naar beneden te drukken en tegelijk de zwarte knop naar voren te trekken. De klem kan dan omhoog worden geschoven, waarna de achterbank los zal staan. (nadat beide klemmen omhoog staan). - Bank wat naar achter duwen (deze schuift dan over een rails) zodat het luikje van de gastank kan worden geopend. - Nu kan het spanbandje om de gastank losgemaakt worden en de drukverdeler losgeschroefd worden van de gastank. Gezien de krappe ruimte van het kastje is dat het eenvoudigst te doen door de tank hierbij in het kastje te laten en los te draaien. (het draaien gaat net andersom dan je gewend bent). - Tank eruit, vervangen voor nieuwe en deze weer in het kastje omgekeerd vastdraaien aan de drukverdeler. - Spanbandje vast, kastje dicht. - Bank kan weer teruggeschoven worden. Er staan twee rode strepen op de plek waar de bank stond. De rails heeft namelijk ronde gaten waar de klemmen in moeten vallen, de rode streep helpt om goed boven twee gaten uit te komen zodat de klemmen hierin naar beneden kunnen worden gedrukt. De stalen plaat met je voet naar beneden drukken, zwarte knop spring automatisch in. Water De twee tanks achterin zijn de vers water tanks. 1 daarvan (de achterste) is aangesloten door een pomp op de keukenkraan en eventueel de buitendouche. De tweede is een reserve en kan zo gewenst gebruikt worden voor een voorraad aan water onderweg. Voor het verwijderen van de achterste tank: - Rode schroefdop losdraaien, tank wat draaien en naar beneden loshalen van de pomp en waterslang. - Bij het terugplaatsen van de volle tank kan het voorkomen dat er lucht in de leiding achter gebleven is waardoor de pomp niet werkt. Even schudden aan de tank, terwijl de pomp aan staat, volstaat dan. Vergeet niet de vuiwatertank (onder de keuken) regelmatig te legen anders stroomt deze over. Bij voorkeur geen melkproducten of anderszins in de gootsteen te legen, dan kan de tank erg gaan stinken. Uiteraard kunnen alle watertanks prima met de hand worden gereinigd. De buitendouche bevind zich achter de opbergkastjes en achterklep. Om de douche te gebruiken moet er eerst een kleine zwarte schakelaar omgezet worden. Deze zit naast de aansluiting van de slang aan het kastje en activeert de pomp. De douche zelf heeft ook een handgreep die als kraan dient om het water te laten lopen. Het water komt uit de schoonwatertank en is verder niet verwarmt. Na gebruik handkraan weer dicht en zwarte schakelaar weer uit (pomp stop dan ook met pompen). NB het gebeurt wel eens dat bij gebruik van de kraan in de keuken de douche ook wat water geeft (terwijl de douchegreep uitstaat). De pomp pompt dan iets te graag ook water naar de douche uitgang. Om dat te voorkomen kan altijd de doucheslang losgemaakt worden van de inbouwkast, dan is de leiding hier afgesloten. De leiding kan los (en vast) gemaakt worden aan de inbouwkast door deze iets te draaien en naar voren te trekken. Hefdak Het hefdak werkt als volgt: Omhoog: - Plafond open maken (klittenband voorzijde losmaken). - Het beveiligingsgordeltje los klikken (in het midden boven, rode knop). - De twee spansluitingen aan weerszijden bij de handgrepen naar binnen schuiven. - Het dak omhoogduwen - Daarna pas het bed omhoog duwen. - Het elastiek aan 1 zijde losmaken zodat de ruimte vrij is. Omlaag: - Slaapruimte leegmaken (kussens en slaapzakken uit de ruimte). - Ramen dichtritsen - Het elastiek vastklikken - Het bed omlaaghalen - Het dak rustig oplaaghalen (handgrepen). Laat het niet in 1 keer vallen. Kijk hierbij goed of de zijkanten achterin boven het bed naar binnen vallen. Een enkele keer ( bij veel wind bijvoorbeeld) gebeurt het wel eens dat deze naar buiten vallen. Dit kan gecorrigeerd worden door het dak even heen en weer te schudden. - Net voordat het dak definitief dichtvalt (er is nog zo’n 30 a 40cm te gaan) hou je het dak met 1 hand tegen. Met de vrije hand dien je dan het tentdoek aan de 3 zijdes rondom de opening naar binnen te trekken. Dit is met name van belang om dat anders de sluitingen aan weerszijden het doek kunnen beschadigen doordat deze klem komt te zitten tussen de sluitingen. - Nu kan het dak dichtgemaakt worden. Aan beide kanten van de bus (bij de handgrepen) hoor je twee klikjes (4 totaal). De eerste twee klikjes gaan heel snel. Voor de tweede klikjes trek je stevig aan de handvaten, eventueel met beide handen aan een greep. Dan het extra beveiligingsgordeltje vastklikken en het plafond weer vast maken langs de klittenband. - Aan de buitenzijde, ter hoogte van beide handgrepen en controleren of het dak inderdaad goed aangesloten is. Eventueel is het aan de buitenzijde nog te corrigeren door het dak hier handmatig maar beneden te duwen zodat het tweede klikje alsnog optreed. Panorama: Het hefdak heeft een mogelijkheid om als panorama dak te kunnen gebruiken. Hiervoor is er een rits aanwezig horizontaal aan 3 zijden onderin. Voor de levensduur van de rits is het belangrijk dat het tijdens het open en dicht ritsen geen spanning op de rit staat. Dit doe je door met 1 hand het dak lichtjes omlaag te trekken (er spanning op zetten in meestal al voldoende, het gaat om het dak gedeelte boven de rits die je gaat openen) en met de andere hand de rits zelf te bedienen. Nu kan het doek opgebonden worden met de bandjes direct onder het dak. Let er op dat bij het dichtritsen je ook weer de spanning van het dak haalt door lichtjes aan het dak te gaan hangen. Raamverduistering Alle ramen hebben gordijntjes, alleen het voorruit en beide passagiersramen niet. Voor deze ramen is een losse raamverduistering aanwezig. (ligt in het vak onderin de deur van de bijrijder). Deze kan door middel van drukknopen een de binnenzijde van de auto worden vastgemaakt. Dit in combinatie met de zonnekleppen, welke naar voren gezet worden en het doek ertussen kan worden getrokken. Verduistering hangt dan veder losjes op het dashboard. Versnellingsbakslot De bus is uitgevoerd met een versnellingsbakslot. De sleutel hiervan zit aan de sleutelbos van de auto en dient in het sleutelgat te worden gestoken onder de versnellingspook. Hij werkt alleen als de versnelling in P staat (park). Deze sleutel altijd op slot doen bij verlaten van de auto (eis verzekeraar). Draaistoelen Beide voorstoelen kunnen omgedraaid worden om onderdeel uit te maken van de binnen zitgelegenheid. Onder de zitting (aan de voorzijde) zit een hendel welk opzij gehaald kan worden om het draaien te ontgrendelen. De stoelen draaien maar 1 kant op. Voor het draaien de stoelleuning rechtop draaien (of nog verder) zodat de draai gemaakt kan worden. Helpt ook als de stoel wat naar voren geschoven wordt. Buitenkeuken De keuken kan 90 graden naar buiten worden gedraaid. Om dat te doen dient eerst de spanhendel omhoog te trekken waarmee de keuken op de vloer is vastgeklemd. Hierna is de keuken simpel naar buiten te duwen. Hij valt vanzelf stil en hoeft niet verder vastgezet te worden. Let bij het naar binnen draaien dat de spanhendel omhoog staat (en dat deze weer vastgezet wordt alvorens er gereden wordt). Aan de keuken zitten meerdere uitklapbare tafeltjes geïntegreerd; - Bij de keuken op binnen positie kan het hele langs-paneel omhoog worden geklapt. Deze valt automatisch in de diagonale drukstang. Om deze weer te laten zakken druk je de tafel iets omhoog, waarna je een huls op de drukdiagonaal wat omhoog druk. Drukdiagonaal kan zo inschuiven en de tafel zakken. - Bovenstaande kan ook gedaan worden bij de buitenpositie van de keuken, echter dan ook met een optie nadat het blad is opgeklapt deze nog aan te passen door een deel van de keukenblad over de keuken te klappen. - Meest gebruikte optie is: de klep op de kop van de keuken in buitenpositie (waarachter de vuilwatertank zich bevindt) helemaal naar boven te scharnieren. Open dan een deel van het voorblad (waar de lades van de keuken zich achter bevinden). Trek de twee losse bladen van het zij-blad van elkaar af (magneetje) en draai het voorblad verder open totdat deze in de uitsparing van het dubbele blad valt. Bank naar bed Van de achterbank kan eenvoudig een bed gemaakt worden. De hoofdsteunen dienen daarvoor helemaal naar beneden gehaald te worden. Ook is het advies de gordels even te controleren of deze nog wel wat slapjes tegen de bank hangen (en niet strak langs de bank lopen). Komt wel eens voor namelijk dat de gordel bij het realiseren van het bed in de slot-stand vallen. Nu pak je de zitting vooraan met twee handen aan de onderzijde vast en tilt hem wat omhoog. De zitting komt nu wat naar voren en je kan de zitting nu aan de achterkant vastpakken. Deze trek je omhoog waardoor de zitting omgeklapt kan worden naar voren. Nu de rugleuning: een linkerzijde zit een hendel, die je omhoog kan trekken en de rugleuning naar voren kan halen. Nu nog het toppertje uitvouwen en het bed is klaar. Inklappen gaat op eenzelfde manier, te beginnen met de rugleuning om hoog te brengen (zitten lussen aan de leuning, waaraan getrokken kan worden). Let op bij het terugdraaien van de zitting, de gordelsluitingen even pakken met 1 hand om deze tussen de zitting en leuning te krijgen. Achterbank verschuiven De achterbank heeft de mogelijkheid om over een aangebrachte rails verschoven te worden. (zie ook vervangen van de gastank). Let op dat de bank vast staat wanneer er gereden wordt. De bank mag, vast, op iedere positie passagiers vervoeren. De bank is te ontgrendelen door bij het slofmechanisme het stalen plaatje een klein stukje naar de vloer te duwen en tegelijkertijd het zwarte pennetje daaronder uit te trekken. Het stalen plaatje kan dan omhoog getrokken worden (beide zijden) en de bank staat los op de rails. Om deze weer vast te zetten moet het slofmechanisme precies boven een gaatje zitten. Door met de hand op de stalen plaat te duwen hoor je een klik en zit de bank vergrendeld. Kan ook met een voet. Voor het gemak staan er twee rode streepjes op de positie waar de bank veel op staat. Rijblokken In de achterklep is een zwart/grijze tas aanwezig waarin de kunststof rijblokken zitten. Bij scheef terrein kunnen deze onder de wielen worden gereden om de camper horizontaler te kunnen parkeren. Fietsenrek Het fietsenrek is geschikt voor 4 fietsen met een maximaal totaal gewicht van 60kg. Het fietsenrek is ingeklapt en zit vast met 1 wielbandje van het achterste wielgootje. Deze losmaken (zwarte knopje indrukken, bandje lostrekken) en fietsenrek naar beneden laten vallen. Het rek heeft 3 vaste uithouders die 3 fietsen (de stang) kunnen vasthouden en 1 losse uithouder om de 4e fiets vast te zetten aan de 3e fiets. De uithouders vastdraaien totdat deze klikken. De wielen vastzetten door de wielbandjes met het riempje vast te trekken. Het is altijd een beetje passen en meten hoe, met name 4 fietsen, het beste op de drager passen, maar oefening baart kunst. Voor extra veiligheid is er ook een oranje spanband aanwezig (ligt rechtsonder de achterbank). Advies is ook deze aan te brengen om alle fietsen en fietsendrager. Met 4 fietsen gaat de klep niet meer open, met 2 kan deze nog wel ophoog blijven staan. Let op dat met klep omhoog en met het hefdak omhoog, deze elkaar zullen raken. Dus fietsen verwijderen alvorens het hefdak ophoog gedaan kan worden. Cassetteluifel De luifel kan uitgedraaid worden met de luifelstok, die zich achter de achterklep, tegen de kastjes aan bevindt (zit vast met twee klemmetjes). De stok kan aan de voorzijde van de luifel, aan de onderzijde worden gestoken en opengedraaid worden. Bij het openen zal de luifel steeds lager zakken, na ongeveer 1 a 1,5 meter is het aan te raden de twee stokken die geïntegreerd zitten in de cassetteluifel naar beneden te draaien. Dit gaat als volgt: - Het grijze schroefknopje die aan de stokken zitten (1 per stok) beetje losdraaien. - Aan de uiteinden van de luifel kan nu het scharnier wat naar voren gehaald worden. - Nu schuift de voet van de stok vrij uit het midden van de luifel. - Stok verticaal draaien en op hoogte stellen (grijze schroefknopje draai je dan vast). - Luifel verder uitdraaien tot. ca. 2.5 meter uitval. - Het laatste stukje even terugdraaien zodat het luifeldoek strak blijft staan. Het advies is 1 stok hoger vast te zetten dan de andere, zodat eventuele regen de luifel af kan lopen en er geen kuil ontstaat. Handig is de voorste stok hoger af te stellen, zodat de bestuurdersdeur nog onder de luifel door open kan. Om de luifel weer in te draaien bovenstaande stappen met omgekeerde volgorde nemen. De luifel kan tot windkracht 5 uitgedraaid zijn, echter wel alleen met twee stormbanden die aanwezig zijn in de la onder de achterbank. Het aanbrengen van de stormbanden gaat als volgt: - Het stalen plaatje kan in de bovenzijde van de luifelstok worden geschoven. - Aan de onderzijde van de zwarte band kan de veer worden bevestigd. - Beide haringen (ook in de la aanwezig) slaan (moker ook aanwezig in deze la) en veer hieraan bevestigen. Tegelijkertijd de spanband strak trekken (of luifel omhoog schuiven). NB: bij een weervoorspelling van storm of zware regen de luifel indraaien, dat voorkomt schade aan het doek of mechanisme. Het advies is ook ’s nachts de luifel in te draaien om ’s nachts niet verrast te worden op wijzigende weersinvloeden. Bijkomende voordeel is dat de luifel dan droog in gedraaid is en bij eventueel vertrek de volgende dag ook droog de reis kan vervolgen. Wiel wisselen Zie ook de VW handleiding (aanwezig in de deur van de bestuurder). Krik en wielsleutel bevinden zich achter de schuifdeurtjes naast de bank. (hier ligt overigens ook een haspel/verlengsnoer). Een volwaardige reservewiel bevindt zich onder de auto. De slot-adapter ten behoeve van de wielsloten zit vastgeklikt op de kunststofbehuizing van de krik. Advies is bij het opkrikken zoveel mogelijk bagage te verwijderen.
Huurregels
- Huurder moet 25 jaar of ouder zijn.
Prijzen
- Huurprijs
- Vanaf € 110,00 per dag
Borg
De partijen komen overeen dat een borg moet worden betaald voor het bedrag van € 1.500,00. Je kunt de borg overmaken naar Renske of contant betalen, afhankelijk van wat je afspreekt. Bespreek dit rechtstreeks met Renske.
Annuleringen
Mild
- 80% terugbetaling van de huurprijs tot 30 dagen voor reisbegin
- 75% terugbetaling van de huurprijs vanaf 29 tot 8 dagen voor reisbegin
- 70% terugbetaling van de huurprijs, 7 dagen of minder voor reisbegin
- De 6.8% servicekosten worden niet terugbetaald
Foto's
2 recensies
mara 5.0Wát een droom op wielen! Ik ben helemaal verliefd op deze splinternieuwe VW camper! Vanaf het moment dat ik instapte voelde het als vrijheid en comfort in één. Hij rijdt zó ongelooflijk fijn, soepel en zuinig. Het interieur is strak, fris en met zorg ingericht. Alles klopt. De camper is tot in de puntjes uitgerust. Een luxe kampeerervaring, maar dan met het gevoel van avontuur. De communicatie met de eigenaren was top, snel, duidelijk en supervriendelijk. Alles voelde relaxed. Ik kan deze camper echt aan iedereen aanraden. Zin in je eigen roadtripdroom? Dit is m!
Jordi 5.0Een super comfortabele, mooie én zuinige camper. Lex en Renske zijn heel behulpzaam en staan voor je klaar voor eventuele vragen voor en tijdens de reis. Kortom: een aanrader
Over de verhuurder

Vergelijkbare campers te huur
Carrousel
Surfbus Kees
- Locatie en afstand
Amsterdam
- Prijs
- Van€ 105per dag
- Avatar

- Eigenaar
Jorien Johanna
- Beoordelingen
4.9 (4)
- Slaapplaatsen
4
Carrousel
Lars
- Locatie en afstand
Amsterdam
- Prijs
- Van€ 90per dag
- Avatar

- Eigenaar
anita
- Beoordelingen
5.0 (4)
- Slaapplaatsen
4
Carrousel
Olaf
- Locatie en afstand
Amsterdam
- Prijs
- Van€ 110per dag
- Avatar

- Eigenaar
Lobke
- Beoordelingen
4.8 (7)
- Slaapplaatsen
4
Carrousel
Mercedes benz
- Locatie en afstand
Amsterdam
- Prijs
- Van€ 85per dag
- Avatar

- Eigenaar
Jurriën Nelson Michaël
- Beoordelingen
5.0 (1)
- Slaapplaatsen
1



