Ga naar hoofdinhoud
Het avonturenseizoen is geopend: Boek nu je lente-roadtrip 🌷🚐

Naar hoofdinhoud gegaan

Profielfoto van Wout

Hoi, ik ben Wout

Lid sinds 3 februari 2023

  • Geverifieerde Eigenaar

    Deze eigenaar is geverifieerd door ons team

  • 4.3 sterren beoordeling

    Gebaseerd op 7 beoordelingen

  • 4 voertuigen

    Wout heeft deze voertuigen beschikbaar voor verhuur

  • Reageert snel


Beschikbare Voertuigen


Beoordelingen

Yvonne

1.0

1 juni 2026

Van te voren waren ze echt heel aardig. Tijdens de vakantie deden de stopcontacten niet. Het extra bed was een echte puzzel en veelte hard. De airco deed het ook niet. Ik heb de camper bij terug komst goed schoon gemaakt en ingeleverd hoe ik het mee kreeg. Bij terug komst zochten ze echt naar schade. Dat was er niet en toen zeiden ze je hebt de huisregels overtreden. En dat was totaal niet. Naderhand vroegen ze waar ik was geweest en voelde het heel dreigend aan. Ik heb de borg van 1500 euro niet terug gekregen. Terwijl alles heel netjes was opgeleverd zonder schade. Dus pas op met deze mensen als je de camper huurt. Meerdere mensen hebben geen borg terug gekregen. En ik dus ook niet. Ik voel mij echt belazerd.

P

5.0

26 mei 2026

Mooie klassieke camper, die door de eigenaren zo wel binnen als buiten met een frisse kleur is opgeknapt. Eva en Wout zijn hele aardige jonge mensen die de tijd nemen je alles over de camper te vertellen.

ivo

4.5

11 augustus 2025

Wij hebben een goede vakantie gehad met de camper. Hij reed lekker, airco en koelkast waren top. Douche hebben we niet gebruikt. Het losse bed is even puzzelen maar slaapt daarna gewoon goed. De communicatie met de verhuurder was erg fijn.

User Avatar

Gijs

5.0

29 juli 2025

Wij zijn naar het Gardameer geweest. De heen- en terugreis verliepen goed. Bij de doortrekcampings was het heel fijn dat wel snel geïnstalleerd waren en ook de volgende ochtend weer snel door konden. De kids (3 en 9 jaar) vonden het geweldig in de camper! Ook tijdens het verblijf op de camping in Italië hebben we erg genoten van de gemakken van de camper. Kortom, een dikke 10!

User Avatar

Bernard

4.8

13 juni 2025

Het was onze eerste ervaring met een camper. Het is een hele mooie ervaring geworden, waarbij we enthousiast zijn geworden. Enthousiast zijn we ook over de camper Leo, van alle gemakken voorzien, compleet uitgerust en comfortabel. Het contact met Wouter en Eva verliep heel prettig, reageerde snel en namen de tijd om uitleg te geven over de camper. In alle opzichten een aanrader!!

User Avatar

Norbert-Bianca

5.0

10 september 2024

De camper hebben wij voor 2 weken gehuurd we zijn hier mee door belgie, Frankrijk, luxemburg, Duitsland en Nederland gereden, de camper rijd heerlijk, je zit er goed in, alles werkt naar behoren en is ook goed ingericht alles zit er in wat je nodig hebt, ook door de bergen was het zeer goed doen. Je krijgt bij het afhalen goede uitleg wat wij als prettig hebben ervaren. Al met al een prima Camper die wij aanbevelen Dank je wel Eva en Wout, wellicht tot een volgende keer.

Mateusz

5.0

22 mei 2024

Geweldig, voel je dat niet jij bent bij de camping het is een echte huis op wielen.